Informatii comanda

Prețuri și modalități de plată

Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site, pe pagina dedicată fiecărui produs, sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A. (9%), conform legislației în vigoare.

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă.

Sushitime.ro se preocupă ca prețurile afișate în magazinul online să fie cele corecte, însă în situația în care, din eroare, un produs comercializat și comandat are afișat un preț eronat, sushitime.ro va aduce această împrejurare la cunoștința cumpărătorului. Dacă prețul real este mai mic decât cel afișat, facturarea produsului se va face la valoarea reală. Dacă prețul real este mai mare, cumpărătorul va avea posibilitatea de a opta între a plăti prețul real sau a renunța la comanda lansată.

În cazul înregistrării unei comenzi cu un preț derizoriu, ca urmare a unei erori tehnice sau materiale, vânzătorul are dreptul de a anula comanda.

Discount-urile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative și sunt menționate expres de către vânzător. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Vânzătorul stabilește regulamentul promoțiilor și al concursurilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți numai prin intermediul site-ului.

Promoțiile efectuate de vânzător cad sub incidență legii O.G. nr. 99/2000 și acestea pot suferi modificări în funcție de campaniile de marketing implementate. De aceste promoții beneficiază doar comenzile care respectă întocmai regulile afișate pe site. De asemenea, promoțiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate în perioada de timp specificată în regulament și în care promoția este validă și numai în limita stocului disponibil. Vânzătorul nu garantează disponibilitatea produselor pentru promoție și o poate întrerupe sau anula în orice moment fără nicio notificare prealabilă.

Prețul imprimat pe factură/bon fiscal este același cu cel transmis de vânzător în momentul confirmării comenzii.

Vânzătorul va emite factura în format electronic, conform prevederilor art. 319 alin. (4) din Codul Fiscal, iar cumpărătorul declară că acceptă utilizarea facturii electronice. Factura va fi comunicată cumpărătorului la adresa de e-mail aleasă pentru comunicare. Produsele sunt însoțite în momentul livrării de bon fiscal.

Metode de plata

Cumpărătorul are la dispoziție următoarele metode de plată:

  1. Ramburs, la curier, în momentul primirii produselor;
  2. Card la curier, in momentul primirii produselor
  3. Online, cu cardul bancar de debit sau de credit, la plasarea comenzii. Cardurile acceptate pentru plata online a produselor sunt: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa si Mastercard; vânzătorul are dreptul să anuleze comanda în cazul în care tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitentă a cardului cumpărătorului.
    1. În cazul plății cu cardul bancar, dacă plata a fost procesată și urmare a sincronizării stocului acesta se dovedește a fi epuizat, vânzătorul va contacta clientul și îi va restitui suma achitată de acesta sau, la solicitarea expresă a clientului, îi va oferi alte produse în schimb, dintre cele existente în stoc.
    2. Livrarea și ambalajul produselor sunt gratuite.

Livrarea produselor

Produsele disponibile în stoc și listate pe site vor fi livrate fizic la adresa specificată, prin personal propriu Wasabi Sushi Delivery, numai pe teritoriul orasului Cluj Napoca.

Comenzile se planifica pentru livrare, in ordinea inregistrarii lor, dupa algoritmul primul venit-primul servit.

Livrările se efectuează door-to-door

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor.

Vânzătorul asigură transportul gratuit al comenzilor.

Termenul de livrare pentru produsele comandate prin intermediul site-ului este, în principiu, de 50-80 minute din momentul confirmării comenzii de către vânzător.

Comenzile se plasează in intervalul 10 – 21. Comenzile plasate inainte de ora 10 am, se vor livra in aceeasi zi, comenzile plasata dupa ora 21 pm vor fi livrate a 2 a zi.

In cazul zilelor (perioadelor) cu un numar foarte mare de comenzi precum si a celor in care conditiile de trafic sau meteo ingreuneaza procesul de livrare, sushitime.ro, isi rezerva dreptul de a prelungi termenele de livrare.

Pentru astfel de intarzieri, care nu tin de vointa sau posibilitatile sushitime.ro, aceasta din urma nu poate fi trasa la raspundere;

Sushitime.ro poate anula livrarea produselor în cazul în care nu poate onora comanda din motive independente de voința sa, generate fie de o terță persoană, fie de o împrejurare de forță majoră.

În situația în care vânzătorul, după ce a confirmat comanda, nu livrează produsele în intervalul orar 10:00 – 21:00 , iar cumpărătorul a optat pentru anularea comenzii, vânzătorul va rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului de către cumpărător și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care cumpărătorul a comunicat vânzătorului decizia sa de terminare a contractului.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat cumpărătorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, altă decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor.

Dreptul de proprietate asupra produselor se transferă cumpărătorului la livrare, condiționat de plata prețului.

Dacă produsul nu poate fi livrat din cauze imputabile cumpărătorului, vânzătorul își rezervă dreptul de a încasa suma aferentă produsului comandat.

In preluarea, procesarea si livrarea comenzilor se vor tine cont de urmatoarele:

Cantitatile, descrierile, imaginile si alte informatii prezentate pe sushitime.ro au calitate informativa si orientativa pentru client, acestea nu reprezinta obligatia sushitime.ro, nu-i pot fi imputate ca atare si nu poate fi trasa la raspundere in baza acestora;

Produsele sushitime.ro sunt preparate respectand toate conditiile igienico-sanitare impuse de lege.

Returnarea produselor

În cazul în care cumpărătorul constată că produsul primit prezintă abateri de la caracteristicile menționate în comandă (ex: mâncare diferită, porții diferite etc.), ambalajul este deteriorat, produsul pare a fi impropriu consumului uman sau este incomplet, acesta are dreptul să solicite vânzătorului înlocuirea produsului sau să i se restituie contravaloarea acestuia. Reclamația privind starea produselor trebuie comunicată la intrarea în posesie a acestora, telefonic sau prin e-mail la [email protected], urmând a fi soluționată după ce se verifică starea produselor.

În cazul în care în urma verificării se dovedește că produsele nu respectă cerințele menționate de către client în comandă, produsele se înlocuiesc, dacă mai sunt pe stoc, sau vânzătorul se angajează să restituie întreaga sumă și să nu revandă produsele neconforme către alt client. Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea cumpărătorului în termen de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a cumpărătorului, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de cumpărător pentru tranzacţia iniţială.

Deoarece produsele conțin alimente proaspete și perisabile, Cumpărătorul nu beneficiază de dreptul de a se retrage din contract, respectiv de a returna produsele fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, cu excepția cazurilor expres prevăzute în prezenții Termeni și Condiții.

Obligațiile cumpărătorului

Cumpărătorul se obligă să citească, să accepte și să respecte Termenii și Condițiile vânzătorului odată cu utilizarea site-ului și cu lansarea comenzilor și să achite contravaloarea produselor comandate prin metodele puse la dispoziție de vânzător.

Cumpărătorul se obligă să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre identitatea sa pentru crearea Contului de utilizator și atunci când acestea i se cer, în caz contrar existând posibilitatea refuzării comenzilor; cumpărătorul poate modifica, completa sau actualiza datele sale de identificare prin accesarea secțiunii „contul meu”. Vânzătorul are dreptul să anuleze comanda în cazul în care datele cumpărătorului sunt incomplete.

Cumparatorului îi revine obligația de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul de utilizator.

Obligațiile vânzătorului

  1. Vânzătorul se obligă să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefon
  2. Vânzătorul se obligă să livreze produsele în cel mult 80 minute de la confirmarea comenzii.
  3. Vânzătorul se obligă să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea „Politica de confidențialitate”, parte integrantă din Termeni și condiții.